РАМА: | Stainless Steel |
---|---|
ВИЛКА: | Stainless Steel |
ШАТУНИ: | 3 piece, Steel, 140MM 9/16", 40T Chainwheel |
ЛАНЦЮГ: | - |
ГАЛЬМА: | Tektro Mechanical, Rotor F/R 160 mm/160 mm |
ВТУЛКИ: | alloy, 9 x 135mm axle |
ОБОДА: | 20" x 80 mm alloy |
ПОКРИШКИ | Innova 20" x 4.25", Slick street tires |
СІДЛО: | Super73 custom seat з інтегрованою батареєю |
КЕРМО: | Super73 custom custom 4-piece bar |
ВИНІС: | Super 73 alloy, top loaded |
ПЕДАЛІ: | alloy |
ЕЛЕКТРОДВИГУН: | 250W EPAC Motor |
АКУМУЛЯТОР: | Panasonic, 313 watt-hours 36V, 11.4ah |
ЗАРЯДНИЙ ПРИСТРІЙ: | 2a Charger, 6-7 г повна зарядка |
ДІАМЕТР КОЛЕСА: | 20" |
ВАГА: | 25 кг |
SUPER73-ZG - це електровелосипед родом із США, а саме з сонячного штату Каліфорнія. Це чудовий варіант для тих, хто тільки знайомиться з E-байками та хоче мати стильний, зручний та не надто потужний велосипед для фанових покатушок міськими вулицями, парками, чи набережною. Компактна рама з великим зручним сидінням має інтегровану батарею Panasonic, 313 Вт-год, 36V. Двигун Hengtai розташовано в задньому колесі. Він має номінальну потужність 250W, та максимальну 400W. Завдяки йому, SUPER73-ZG може розганятися до 45 км/год. Повного заряду в середньому вистачає на 25-35 км ходу. Велосипед доступний лише в одному розмірі та підійде для райдерів зростом від 140 до 180 см. SUPER73-ZG це інста байк ексклюзивної форми, який не залишить байдужим жодного перехожого. З ним ви гарантовано будете в центрі уваги!
Унікальна конструкція зручного великого сидіння зі вбудованою інтегрованою батареєю. Зручний та простий у використанні дисплей, який керує батареєю 313 Вт-год, дозволяє велосипеду проїхати до 30+ км відстані*. (*цей показник залежить від багатьох факторів, таких як: вага райдера, швидкість руху, рельєф, тиск повітря в шинах, вітер і тд…)
SUPER73-ZG доступний в одному універсальному розмірі. Сидіння розміщене на висоті близько 70 см від землі. Добре пасуватиме райдерам від 140 до 180 см та вагою до 130 кг.
SUPER73-ZG відноситься до електротранспорту 2-го класу та цілком легальний для використання вулицями міст Європи та України.
Безщітковий двигун постійного струму з внутрішнім редуктором здатний видавати пікову потужність до 400 Вт.