CycleShop Logo 0

Кошик:
0 грн

Обмін та повернення

Купуючи товари в cycleshop.com.ua, ваші права захищені, відповідно до ч.1 ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 02.12.2010 N 2741-VI. Щоб заздалегідь зрозуміти, як це відбувається порядок обміну або повернення товару, звертаємо увагу на правила, перераховані нижче. Всі вони відповідають законодавству і доповнюються діючими поправками, якщо вони мають місце.

Право покупця на повернення або обмін

Згідно із законодавством України, покупець може звернутися за поверненням / обміном товару тільки в Двох варіантах:

  1. Товар несправний/ зламаний або має пошкодження, що перешкоджають повноцінному використанню, з вини виробника (або продавця). Вони можуть бути як критичними (видимими) пошкодженнями, так і нюанси, які виникли в процесі експлуатації.
  2. Товар чомусь не підходить покупцеві. Важливо те, що товар мав не перебувати в експлуатації, цілісність упаковки зберігається і покупець надає всю інформацію, на підтвердження покупки (назва товару, номер замовлення і дата).

Придбаний товар неналежної якості

Для того щоб підтвердити дефект або непридатність конкретного товару, потрібен спеціальна експертиза, яка проводиться співробітниками сервісного центру (або майстерні).

Покупець має право повернути товар, якщо поломка значна і сталася вона з вини Виробника.

У тому випадку, якщо збиток товару незначний, покупцеві надається право на безоплатне усунення у встановлені законом строки. Виконати усунення таких поломок може магазин, в якому придбався товар, компанія, яка здійснює технічне обслуговування товару, або виробник.

Якщо результати експертизи показують, що поломка товару сталася з вини покупця, йому надають кошторис для відшкодування витрат, які були витрачені на проведення експертизи (в тому числі і транспортні витрати).

Відновлення товару, поломка якого пов'язана з неправильною експлуатацією, також відбувається за рахунок покупця. Кожен товар супроводжується інструкцією для правильного та відповідного використання за призначенням.

Дізнайтеся більше про гарантійні терміни та зобов'язання на всю продукцію, що представлена на нашому сайті дивитись ТУТ.

Обмін або повернення якісного товару

Якщо з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, а придбана річ не має слідів використання, збережений товарний вигляд і цілісність упаковки (всі маркувальні деталі, пломби і і т.д.), і є всі документи, що підтверджують покупку товару.

Якщо річ була придбана з аксесуаром (або іншим предметом, який був наданий в в подарунок), то його теж потрібно повернути. При цьому подарункова одиниця також не повинна мати сліди використання і зберігти свій товарний вигляд, заводську упаковку і т.д.

Що робити, якщо аналогічний товар недоступний на момент обміну?

  • Придбати будь-який інший товар з урахуванням різниці в ціні
  • Отримати відшкодування.
  • Придбати аналогічну одиницю товару при першому надходженні на склад магазину.

Розрахунок з клієнтом відбувається по факту повернення тієї суми, за яку був придбаний товар на момент купівлі. Гроші повертаються на картковий рахунок клієнта, або готівкою.

За яких обставин я не можу обміняти товар на новий?

  • З моменту здійснення покупки пройшло більше 14 днів.
  • Якщо на товарі видно сліди експлуатації, є пошкодження або є порушення цілісності та комплектації.
  • Не була надана документація, яка підтверджує покупку (квитанція, гарантія і т.д.). його було видано).

Права покупця, якщо товар неналежної якості

  • Покупець може вимагати зниження ціни товару.
  • Безкоштовне усунення поломок товарів у строки, передбачені законодавством.
  • Відшкодування коштів для усунення поломки товару.

Як отримати відшкодування?

Для оформлення даної процедури необхідно звернутися за місцем придбання товару з відповідною заявою про бажання повернути кошти за придбану річ або усунення її поломки. При цьому продавець надасть покупцеві варіанти повернення і точні терміни появи певної товарної позиції, ремонт пошкодженої речі або обмін товару на альтернативну одиницю.